Naše Mise a Závazek
Věříme, že Česká republika má neskutečně mnoho chytrých a nadaných lidí s obrovským potenciálem. Ale kvůli různým obavám, limitujícím přesvědčením a nedostatku inspirace a podpory, svůj potenciál nikdy nenaplní.
Spousta lidí stále žije v mentalitě, že věci jsou omezené, že většinu věcí nemůžou, a jednoduše si nevěří...
A aby toho nebylo málo, kde jsou ti lídři v naší zemi, kteří prakticky, krok-za-krokem, ukazují lidem, jak si vytvořit svůj vysněný život a být příkladem pro ostatní?
Věříme, že Česká republika ZATÍM nemá dostatek lídrů, kteří vedou tím správným příkladem…A ano, každý z nás vede. Svými rozhodnutími, svých chováním, svými reakcemi. Nezáleží, jestli jsme studenti, jestli jsme zaměstnaní, podnikáme nebo jsme maminka na mateřské…
Takže je to na každém z nás. A otázka zní: vedeme skutečně svůj život tak, jak sami chceme? A ukazujeme ostatním, co všechno je možné? Nebo je pouze utvrzujeme v jejich limitacích?
Jsme přesvědčeni, že se každý z nás, bez ohledu na to, kde se zrovna teď nachází, může stát lídrem. Každý může dokázat něco úžasného a pomoct svému okolí.
Proč Vzniklo The One percent?
Proto vzniklo The One Percent, abychom tohle změnili. Protože pokud všichni povedeme příkladem, potom věřím, že naše životy, životy lidí kolem nás, ale i celá republika bude neskutečně vzkvétat...
A my věříme, že každý, bez ohledu na to, kde se nyní nachází, se může stát lídrem, dokázat něco úžasného a pomoci svému okolí.
Naše práce není pouze vytvořit kurzy, i když to děláme lépe než kdokoliv jiný, ale The One Percent je o něčem mnohem víc...
Je to o vytvoření lídrů, kteří vezmou zodpovědnost za své životy, vytvoří si vysněný život a budou inspirovat ostatní.
Chceme podpořit všechny, kteří myslí jinak, kteří cítí, že můžou dokázat víc, než jim říká jejich okolí. A NÁŠ ZÁVAZEK je poskytnout VÁM veškeré vědomosti, strategie, nástroje, inspiraci a komunitu, abyste se mohli těmito lídry stát.
The One Percent pomáhá
Spolupráce s organizací Všímavec
Jsem přesvědčený, že jeden z nejlepších návyků, který každý z nás si může vyvinout je meditace. Pomůže nám to lépe se soustředit, což je v dnešní době plné rozptýlení super schopnost - díky tomu vyprodukujeme ve škole, v práci nebo podnikání mnohem více za kratší čas. Také budeme více v přítomném okamžiku a to zajistí, že životem jen neproplujeme na autopilota, kdy pořád nám hlava utíká do budoucnosti nebo minulosti, ale že si každý den a každý zážitek naplno užijeme. A neposledně utišíme toho vnitřního kritika, který říká “to nejde”, “to nezvládneš”, “kdo si myslíš, že jsi” atp.
Samozřejmě by bylo nejlepší, kdybychom se tenhle návyk nesnažili vyvinout až v dospělosti, ale už mladého věku. A proto jsme se spojili s organizací Všímavec, která pomáhá dětem na 1.stupni nejen s meditací. Díky tomu, děti se lépe ve škole soustředí, chápou více své emoce, jsou klidnějšími a učí se lépe.
Nesmírně nás těší, že jsme našli organizaci, kterou můžeme finančně podporovat, jejíž mise je podobná té naší.
Charitativní běh The One Percent
Chtěli jsme spojit dvě rozhodnutí dohromady. Udělat něco dobrého pro sebe a zároveň i pro ostatní. V rámci tohoto běhu jsme za každý uběhnutý kilometr naším členem komunity The One Percent jako firma darovali 10 Kč právě organizaci Všímavec.
The One Percent Daruje Krev
Spoustě lidem může naše krev zlepšit nebo dokonce zachránit život, a proto jsme se rozhodli uspořádat akci pro členy komunity The One Percent, kde jsme v jednom týdnu darovali přes 50 litrů krve. Věříme, že tyto litry krve pomohly desítkám lidí zlepšit život.
O Vaškovi
Za poslední roky se Vaškův život naprosto změnil. Ještě pár let zpátky rozvážel jídlo na kole, byl zmatený, nevěřil si a nevěděl, jak může dosáhnout svých cílů. V téhle době Vašek studoval vysokou školu v Anglii a aby mohl zaplatit nájem a další výdaje, rozvážel každý den (včetně víkendů) jídlo pro UberEats na kole.
Vašek věděl, že chce podnikat. Dokonce sám sobě slíbil, že chce mít vlastní firmu ještě předtím, než dokončí bakaláře. Myslel si, že musí mít nějaký přelomový nápad a obrovský kapitál. Samozřejmě ani jedno z toho neměl.
A aby toho nebylo málo, měl také strach z odmítnutí a z toho, co si o něm budou ostatní myslet. To ho paralyzovalo od akce.
Proto Vašek nad svým snem prokrastinoval a odkládal ho napozději. “Příští týden” se proměnil v “příští měsíc” a ten se proměnil v “příští rok”. Už zbývalo jen pár měsíců do konce studia a Vašek stále rozvážel jídlo...
Čím dál častěji od rodičů slyšel otázky, co bude dělat po výšce a že je na čase, aby si začal hledat práci. Pak ale přišel den, který Vaškovi naprosto změnil život.
Byl to pomalejší den, objednávky byly slabší, a tak šel za ostatními kurýry a dal se s nimi do řeči. Celou dobu jen poslouchal, jak si jeden přes druhého stěžují. Že nemají dost volného času, že nemají peníze na to, aby si koupili, co chtějí a že nemůžou dát svým rodinám to, co si zaslouží. => V ten moment se ve Vaškovi zapálil vnitřní oheň. Řekl si: “Tak a dost! Už nikdy nechci sednout na to debilní kolo a rozvážet jídlo!”
Toto byl ten moment, kdy se Vašek rozhodl vzít svůj život do vlastních rukou. Začal hledat cesty, jak začít podnikat s minimem kapitálu a zkušeností.
Shodou náhod ho cesta zavedla k založení vlastní online marketingové agentury (nyní má název BullAds) s dosavadními obraty přes 40 milionů korun.
Jelikož byl Vaškův úspěch (aspoň ten finanční) vcelku skokový (za 3 měsíce už vydělával přes 200 tisíc korun a to sotva dokončil školu), začali za ním chodit lidé, jestli by je nemohl koučovat.
Vašek se rozhodl v této dovednosti zlepšovat. Chtěl pomoct co nejvíce lidem. V té době se svým business partnerem založili firmu Mindtrepreneur, která za 2 roky svého působení pomohla více než 2 tisícům lidem z 65 států světa.
Současně si Vašek v tomto období založil navíc softwarovou firmu, kterou se mu podařilo později prodat do Ameriky. Následně mohl investovat miliony korun do seminářů, kurzů a mastermindů, protože chtěl být opravdu nejlepší v tom, co dělá.
Poté stál Vašek opět na rozcestí. Měl pocit, že i přesto, že pomáhá tisícům lidem po celém světě, že jeho dopad není tak významný, jak by mohl být.
Vedle toho začal tvořit obsah také v češtině, na který české publikum reagovalo nečekaně skvěle. Viděl, kolik lidí v České republice má obrovský potenciál, který nikdy nevyužijí. Zároveň viděl, že tu chybí někdo, kdo by měl zkušenosti z podnikání a koučinků v zahraničí.